SeCrET

tell me what you want to hear
something that'll like those ears
sick of all the act sincere
so i'm gonna give all my secrets away

Wednesday, September 22, 2010

oouuhh .. saya rindu family saya ..

Salam 1 Malaysia bebeh ...
ye....anda da bace tajuk di atas kn? jd .. anda phm la kan mcm mane prsn nye skrg... blog ooo blog .. npe la x dpt nk upload gmbr family ni??hurm .. da lawa2 da aku edit ari tu ... huhu
memperkenalkan family ku .....
ayahanda tercinta ... En Wan Razali bin Hj Wan Talib .. 
umur : 48 tahun ...
pekerjaan : xtaw nak explain cmne .. ala2 bisnes halal la..

ayah saya ni sgt best .. sgt klakar .. sgt understanding .. kalau ade pape yg diidam2kan,,better gtaw ayah trus ... mule2 jumpe ayah mesti org igt ayah garang .. mesti takut ngn ayah ..confirm! tp ayah sbnarnye cool aje.. sbb 2 la my mom suke ... wink ;)
tadaaaa...........................
this is my beautiful,kind mother ..... just like ehem3...me la....
nama : Rohani binti Hj Abdullah
umor: try la guess sdri ... hik3...bru 45 taw...awet mude kan?? ramai org tanye aku : nape kau ngn mak kau lain???
grrrr.........aku tak tau la maksod anda2 same ade 
1)aku x secantik mak aku
2)mak aku x brape cantik
yg penting aku marah la.................rilex2...huhu ni blog blom mase ntok marah....
mak aku sgt baik .. lembut .. sgt berjimat cermat ...BKN KEDEKUT OK?...nak citer psl mak aku smpai thon dpan x abes....next.....

   
  
sorry my sis ... xde gmbar u sorg .. huhu
yg comel ni ialah my ALONG...yeah..yeah..she is prettier than me!...huhu abaikan gambar binatang2 x berkaitan dgn kami ye...
nama:wan aini afizan binti wan razali
umo:21...sweet 21...
sudah berpunya !! awas !! melepasla kaum2 adam..huhu kpd mereka2 yg xde kakak,mmg x best..kpd mereka2 yg ade kakak tp x rapat,,xbest jugak...mostly rahsia2ku ade pd along...she is perfect for me...baik hati...cantik...take care of her sis..aku pown x leh jage adik2 aku cm dye...n yg pling penting ....................... boleh share mcm2....aka mengumpat...
next.....is......ehem3...

yeah!!!!!!here i come....... 
nama : wan aini ashikin binti wan razali
umor......:rahsie!

sbnrnye....xbrape best sgt citer psl diri sdri kn?huhu so....lu pikir la sendiri!!


  

memperkenalkan........
nama:wan ainur izzani binti wan razali
umur:sweet 17th

ini ler die adik sy...org panggil kakde..da berpunye ke blom ek?da kowt..xsure la,,,huhu xbyk sgt gmbr dye actually...nk kata rapat sgt 2 xde la..tp xde la x rpt mne...huhu dlm ramai2 adik bradik (ramai ke?) ,, aku pling slalu gdoh dgn yg ni le...tp xde la gdoh teruk mane pown...tp pnah la smpai berdarah2..uuoooppppsss....kantoi sudah......

  
name : wan nur hidayah binti wan razali
umor : 13 ... +1...-10....+9....
ehem,...sori ye achik...angah xde gambar awk yg cntik elok cket...hehe
ni la adik aku yg pling byk simpan rahsia ngn aku...smpai kan password fb pown dye kasi taw....password nye ialah : ****** ...sori..blog ku xdpt detect...klw nak wat jht ,, sah2 la aku hasut die...hee~ehem3...ni nk puji la cket kn ... adik aku yg ni sgt rajin memasak ... so ... aku pown...tumpang sekaki slalu la msk ngn dye kt dpor...erkk...kwang3....

and.....the last one is......
   
ini la makwe kpd pakwe aku!!grrr....
nama:wan nuraishah binti wan razali
umur:7 tahun....
nasib baek la dye ni kecik ag...klw da besar,,kompem dye gode pakwe aku nye...isk3...so dlm 10thun lg,siape yg x kawen2 ag,,watch out!!!
ni la penyeri umah aku...yg pling nakal,,yg pling mnje,,yg pling nakal...yg pling gedik...yg pling kuat kentut manje...sume dye...n aku dpt rse lpas ni msti aku slalu cter psl dye je dlm blog aku neh..huhu





sekian dulu ntok kali ni...bru ni ade blik umah...sbb 2 agk homesick kowt...xpe2...abaikan aku yg emo ini...huhu klw xde diorg sume,,aku xtaw pe yg akn jd...wahai Tuhan,,sungguh bermakna kurniaan keluarga ini buatku..jika Engkau metakdirkan mati,matikanlah mereka dgn keadaan sempurna hak kpd Engkau,kpd Rasulullah...amin.... 

No comments:

Post a Comment