SeCrET

tell me what you want to hear
something that'll like those ears
sick of all the act sincere
so i'm gonna give all my secrets away

Tuesday, October 19, 2010

hari yang tiada best ,, tiada x best .. tapi bergambar still macam nak gila!!

Salam 1 MalaySia...yeah!!hari ni nak cerita siket ape yang kejadian kepadaan keharian keinian...wee~

bangun pagi .. gosok gigi .. bla...bla...bla... tunggu bas macam nak gila...tidakkah pakcik bas itu tau yang masa itu emas? tidakkah pakcik bas itu tau masa itu bley aku gunekan dgn maksimum nye utk mekap tido study makan!!! isk3....cek beg...barang yg dibawa :

- compact powder
- garnier body lotion
- perfume baru

wahai sekalian manusia...barang2 diatas aku bawak bukanlah utk menggode laki2 di tempat yg aku nk pegi tu nnt..tp sebab bangun lambat x sempat berciap dgn lamenye time kt bilik...huhu

ehem3..kt mane kitorg g ek? jap3...lupa ingatan..

.
.
.
.
.

ok da dapat!kami pergi 5th Islamic Conference of Ministers of Higher Education and Scientific Research - Enculturation of Quality in Academia Research and Innovation Towards Prosperity of Ummah....berbelit2 lidah aku nak menyebut omputeh nye...

actually .. aim sebenarnye ialah ESCAPE KELAS EC2 .. hik3... tapi x sengaje ESCAPE KELAS NUMERICAL METHOD & CALCULUS sekali...kire halal la ek...agpown ade surat pelepasan...wee~ (alasan yg bijak berguna) ..ohh ye..mende yg kaler ijau kat ats tu wat kt KLCC (convention centre)...mood:malas nak salin semule name program...

bile pergi dgn budak ni...paham2 je la...

dijah and syira
memang bising la tadi kn...nasib x ilang je celah2 negro tadi..kalau ilang,,pastu jumpe semule,,sori naek lori la saya nak ngaku kwn ek...kih3...ni gambar dlm bas time otw nak pegi...sbbkn gune kamera saya,,so saya lah camera girl...so gambar saya lah yg paling kurang kn....ceh!! huhu..ag best kalau farhana pergi...baru ade orang nak dibuli...

ntah ler sape..

actually xtaw pown sape 2...sume org yg ade kt depan tu,,sume nak bercakap..aku plak taw yes,no,alright jep...maka....zzzZZZzzzzZZZ...mak ai....ramai orang bai...xtipu..ape??x caye??tgk ni..






.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



 
eh3..bukan gambar ni..

tu dia..............kalau nampak pown,,besar semut jep...
 ok gambar di atas tu rase cm artis cket...jgn tengok lame2..kang tergode...hehe gmbr di bawah nye plak menunjukkan kesemutan orang dlm hall tu..setakat ade muhyiddin yassin ngn khalid nordin..hekeleh...diorg time kecik dok belakang umah aku je 2..siap bagi ayam aku makan ag..(sila bace dgn nada riak,bangga,takbur)..ps:sejak bila aku ade bela ayam??watever la...next...
 
dalam hall dok sebelah dijah...asyik ngumpat org berckp je keje kami...isk3...ampun ye..
 ok kali ini dijah bergaye mcm mak datin wa cakap sama lu...cube la kalau dijah pakai tiap2 ari cmni g kuliah,,kompem *ehem2* terpegun ngn dijah..lepas tu ckp...will u marry me? nape dijah pakai baju yang same ag?..


4 dara pingitan...

 kenderaan cun ikot kiri...sila jangan salah tafsir ye...maksudnye kt sni aku yg paling cun..
ok...anak dara makan berdiri dan sorg tu sgt gopoh ok..
 makanan not bad la...sedap..n x sedap...rugi bai x bawak tupperware ke..plastik ke..stokin ke...tipu!tu kerja syirah!next..


nampak x beg dijah kembung?byk makanan dlm tu...
 lame sesi makan dari yg lain2..isk3...diorg ni x putus2 amek makanan...kerja aku plak...x abes2 tgkap gmbr diorg...berikut ialah sesi fotografi selepas makan...mak pesan cover perut..cekidaut...


kali ni baru dpt ddok..lepas aku da abes 1 round nasi goreng...

gmbr sendiri kene ade bai...kang ade org xkenal tuan punye blog..kang MNR kompius mane 1 awek dye..

muke x bley blah!!

ni lagi sorg...air da abes 2..minom angin jep..

ok..ni gambar kat toilet..toilet pown nak amek gmbr??isk3...

pokok tu sufi tanam..baru campak kacang kt dlm pasu..da membesar mcm tu...tipu lagi..

da xde org nk tgkpkn...tgkp gne cermin lorr...huhu

ok..gmbr ini sedikit menakutkan..tp best letak profile pic fb neh..

apabila roh dan jasad bertemu..terjadilah kegilaan sedikit...

aku nak yang besar ni....
 then..tengok pameran...cari tempat bas...tunggu bas lagi..overall....takde yg best...takde yg xbest...huhu...bile mood nk upload gmbr kt fb smpai,,baru aku upload..ohh ye...kepada mereka2 yang membace blog aku...terima kasih daun pisang keladi..sila lah klik kat follow diatas ye...wee~

adios..amigos....

No comments:

Post a Comment