SeCrET

tell me what you want to hear
something that'll like those ears
sick of all the act sincere
so i'm gonna give all my secrets away

Wednesday, September 29, 2010

i loVe math ... mood:terpaksa!

Salam Matematik wahai anda2 semua .... skrg ni ngah serabut byk midterm..tp aku ttap wat2 gagah menaip blog...last friday kuiz c++ .. iye!sgt senang susah! aish .. aku rase cm nak bunuh je org yg cipta turbo c++ 9.5 ..da xpasal2 aku kene blajar ..aku pown xtaw ape la kaitan ngn math ... aish ... kuiz 50 markah ari jumaat pagi ,isnin petang da dpt..korg dpt bayang x betapa sikit nye markah kami sampai cepat sgt lecturer marking ...

 jeng3...ini lah paper aku..harap maaf..markah ditutup...klw byk sgt,,for sure aku tunjuk...hahaha abaikan tulisan2 yg buruk tak berapa cantik tu ye...cube perhatikan betul2 part section c , esei..20 markah tu woi...korg igt aku mencarut ape nk isi space yg besar 2??phm2 jela..



yuhu.......tebal x buku ni??james stewart.....jom dating!pastu aku isi racun dlm air kau !!buku ni berat same ngn beras tu bai.....3 sem da aku dok menghadap buku ni..aku rase buku ni da menyampah da tgk aku...da la cover x lawa..letak la gambar pemandangan kt sawah padi ke..proton city ke...kalumpang ke..tak pun tasik chini..opps..teremo..harap maklum...kat oversea xde tu sume...di sbb kn subjek ini sgt susah n slalu wat result aku slek,,aku panggil kalkulus menjadi kalaululus..
 

yeeehhhaaa... ni la nota numerical method aku...yeah..i know sgt bersepah..tp aku peduli ape...kalau sape2 rase teringin nak tgk graf mcm2 bentuk,,boleh tgk kt nota aku ... dari sepelik zirafah ke tak sepelik tenggiling ,, sume bentuk graf ade... aku nak midterm wey ..doakan aku...


buat semua pelajar at48 ,, sains(matematik) dengan pendidikan ,, selamat berc++ , berkalaululus , bernumerical method ...

No comments:

Post a Comment