SeCrET

tell me what you want to hear
something that'll like those ears
sick of all the act sincere
so i'm gonna give all my secrets away

Wednesday, October 13, 2010

semangat!semangat!semangat!

mai rapat2 cik adik cik abang cik atok..
aSsalamualaikum wbt..

ye!saya sgt semangat hari ini...semalam tido almost pukul 3 ok..hang wat apa cik aini oi??aku dok g membebel kt MNR..huhu mekaceh ye kamu sbb teman saya yg x dapat tido semalam...last2...aku tido x bagi ucapan selamat malam,..oh ye..mekaceh kpd MNR sume2 ek..

lagi 1 kenape saya semangat ialah...SAYA PERGI KE KELAS 3P SEORANG DIRI TANPA NUR SYAHIRAH BINTI ANUAR...isk3..saya pown xtaw la ape nak jadi dgn budak zaman sekarang..hehe terima kasih kerana tidak memaklumkan awal2 ketidakhadiran kamu ye..kalau x..mesti saya dah ponteng jugak...kwang3...sangat mengantuk ok hari ni...sbb tido lambat+bangun awal...kelas pukul 8..sampai dewan 8.15...hee~lecturer kat depan eden nampak kocik bosa kocik bosa ajo eh..suddenly mata dah tertutup..kwang3...i'm sorry dr norila..can i sleep for a while?..yes u may...wah...dalam mimpi je la...tak ingat langsung belajar ape 3p hari ni..

kelas c++.....mak ai...ade lab test...cik asmara masuk lambat cket...tapi...korang nak taw apa depa suma buat?depa suma bukan nak study...isk3...

di hujung dunia sane ialah gilda..di sini ialah din serta aweknya z..hang korek idong ka?

    hah..yang si tudung putih ni la tukang escape kelas pagi td..beserta djah yang mmg hobinya escape klas...   


tu die qilah,azeya,linda n athirah..

mereka semua bukanlah khusyuk mentelaah ye kwn2...mereka sedang bz mentransfer citer piranha la...download korea la..apply funny photo la..bukak mukabuku la...blog walking la..dan tidak dilupakan mengumpat..hee~

bila lecturer da masok..mule ar gelabah...dok ingat switch la..array la..function la...do while statement la...while statement la..for statement la..dan semua statement yang ade..last2....

cik asmara:ok hari ni saya nak ajar awak file..
kata hati aini:yes!!!aku da la x bace ag...

korang bayang la betapa berbunga-bunga nye hati aku...ngeh3~dalam ngantuk2..aku belajar la jugak file..oh ye...buat pengetahuan kawan2 sekalian...sekiranya aku bertanyakan soalan bodoh x berape bijak,,itu tandenye mengantuk tahap dewa..jeng3...dan tadi memang banyaklah soalan kurang bijak yang dikemukakan..

seterusnya..hari ini diteruskan dgn meronggeng di pesta konvo bersama cik nur farhana...memang seronok la tengok cardigan pelbagai..test minyak wangi la...tapi akhirnya yang kami beli hanyalah ini 

kebab  
 dan juga air kelapa...hahahaha...dalam bas dok gelak2 pikir yang beria testing 4 5 helai cardigan...tapi letak semula...oh ye...terima kasih ye cik farhana sebab bagi saya merase kebab kamu...ni 1st time..sila belanje saya lagi...


syarat2 cardigan yang saya suka (pliz take note):
-kaler x striking
-tak nampak saya kurus
-tak ketat
-lagi lawa dari yang sedia ade
-tak kebudakbudakan
ok...tak perlu take note pown..sekian,.
opps...lastly...




arrrrrgggghhhhh...!!!!!
  oleh kerana part ni penting..maka saya boldkan...taw x gambar ape dia atas??ye!!keronsang saya punye batu permata tercabut...step dye mule2 jatuh ke lantai dahulu...

respon saya:

1.buat mata comel ini bulat
2.dalam hati dah xde taman
3.terduduk tengok keronsang yang jatuh atas lantai sudah tercabut batu permata nya
4.masih merenung
5.merenung lagi seumpama tidak percaya apa yang telah berlaku
6.merenung buat kali terakhir
7.kutip
8.letak atas meja
9.tangkap gambar
10.selamat tinggal keronsangku sayang... :(

saya sangat sedih...tapi dalam hati sudah ada taman semula sebab dah ade sebab utk pergi shopping di pesta konvo,,,yea!!!

ps:keronsang itu harganye 6ringgit je...

adios...wassalam..

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete