SeCrET

tell me what you want to hear
something that'll like those ears
sick of all the act sincere
so i'm gonna give all my secrets away

Friday, October 15, 2010

ouhh...penat!!bosan!!

Salam perFume baRu ....

ye!!sangat gempak ok...tapi awal2 ni kite bukak citer dgn citer yg sdey dlu... :( kpd mereka2 yg bace ini hrp simpan di perut..biar buncit...hahaha...

calculus...oh..calculus...markah kuiz aku hanye single number...ok..single number yang sgt sedikit....mintak maaf ayah.. (=.=)! angah memang sangat malas berusaha...angah janji next quiz wat ag bagos..ps:sbnarnye x gtaw ayah ag..takot...(=.=)!.....

cukuplah cikewa itu...sudah2....jom bukak citer perfume baru...so lepas ni tolong jangan ckp yang aku ni busuk ok..tak kire la time date ke hape..ps:ade ke orang nak date dgn saya lagi? (=.=)! mari2 cik abang cik akak cik atok...saya nak tunjuk perfume baru saya...

memperkenalkan...burberry beat PURE IN POCKET PERFUME...


yeah....harganye rm10..mule2 pikir mcm mahal...tapi nak wangi punye pasal...aku beli la...hik3...perhatian!!!sila puji saya wangi utk next kelas..harap maklum...bau nye serius wangi...dan banyak sangat yang wangi2...memang rambang hidung la korang kalau pilih...siapa nak beli..belum terlambat kalau nak beli ye...ade lagi di pesta konvo..siyes wangi...ehem3...nak promote ye..ni pati minyak wangi original dari perancis...ps:tolong jangan percaya sangat..sebab kalau orang tu tipu aku,,,aku ni kire tipu korang la jugak ek..hehe

ni aku nak story la mcm mane rambang taik hidung nye aku time memilih..korang bayang la aku kene bau pelbagai bau yang sebanyak ini..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




teruskan scroll down yek..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

masih mencari??sikit lagi...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


 

huhu...banyak x?sangat banyak kn?sume wangi2 woi...jangan maen2..


sape2 nak beli...beli la..duit sendiri ok..hurm...bile pikir2 balik..aku ni sebenarnye ade banyak perfume ag...banyak yang x abes gune pown..maka dengan gedik nye aku pown menangkap gambar la segala perfume yang aku ade...jeng3...

 
berdiri dari kiri..hehe..cologne lovillea kaler pink,kotak pure in pocket perfume,kotak gucci perfume envy me,silky girl glitter perfume..duduk dari kiri..hehe..roll on perfume pati nanas atau name eksklusif nye pineapple,perfume burberry beat,perfume gucci envy me..


jadi buat mereka yang hendak menghadiahkan saya sesuatu,,sila lah bagi saya perfume ok..heh?ade ke?bley la buat hobi baru lepas ni...mengumpul perfume..ps:saya hanya suke mengumpul perfume..bukan deodoran...heh?

oh ye...ade 1 advertisement yang dijah dgn syira kasi saya...
 
heh??
xtaw la pe motif mereka kasi saya...maybe utk dipromote dlm blog...ye...mari2 cik adik cik abang cik atok..atok??hahaha x sesuai kowt join..mari2 join kursus pra perkahwinan..ayah saya cakap,,makin lame,,kos nye makin naik..and ini bukan utk bakal pengantin sahaja..hurm..tp saya x berminat lagi..mungkin xtaw ade orang nak kawen dgn saya ke x.. (=.=)! anyway thanks syira n dijah kerana menjadi ejen..hehe


td lab test c++..oh ye..pergi sangat lah lambat ok..hahaha..luckily lecturer x start ag..wee~ buat partner dgn sufi..kalau x,,meraban la aku sorang2..ps:meraban=rabun mcm farhana...balik lab test,,tido..seterusnya,,tido...dan buat kali terakhir..tido!!wishing nur farhana best of luck ntok her computer test esok..c++ ade kuiz ok next week..harap maklum soalan bocor ye...assignment calculus x buat apa2 lagi...10 soalan..4 orang..so..kami sudah sepakat....


Question 1-aini..
Question 2-sufi..
Question 3-dijah..
Question 4-10 farhana..


harap kalian berpuas hati...especially farhana...hehe...


hati tak tenteram..mungkin perubahan hormon...tapi dalam x tenteram tu..tetap berkaroke dalam bilik..


ps:lupe nak beli keronsang..sila derma kepada saya..terima kasih..


adios..

No comments:

Post a Comment