SeCrET

tell me what you want to hear
something that'll like those ears
sick of all the act sincere
so i'm gonna give all my secrets away

Saturday, October 9, 2010

mood : emo

ye!saya sedang emo!oleh itu .. saya tukar kaler tulisan jadi kaler merah..
jika x suke dgn post saya,sila tekan pangkah kaler merah jugak di sebelah atas kanan anda .. oh ye !! jika anda tak kenal pangkah itu ape ,, pangkah itu ialah X .

hurm....selepas bace post ini ,, sila jgn tanye dgn siapa saya emo dan jangan tanye saya .. aini,,awak marah dgn saya ke? 

cmne kalau ade org emo dgn korg dgn tibe2??ye..seperti yang sedang saya buat ni...mesti geram kan??tanpa sebab bai...kalau aku salah pown,,jgn ar sebegitu..hot...hot...hot....hot hati aku..aku da la tak puas ati dgn kau ,, aku wat derk je.. (xtaw cmne eja derk ,, ikot suke ati korg la nk pronounce ape) .. sbb aku pikir la kene bertema .. eh3 .. bertempat ..cop3..apsal jadi aku plak ni??td saya...peduli ape aku..ni blog aku...selame ni aku tulis ape xde sape kisah pown...korg bayang ar ,, baru 5 minit ok ..lepas tu da k.o...konon ko sorang2 aku nak amek taw pasal kau?hey ladies!jgn mau dibilang lemah!dah3!!!jangan nyanyi!!ini entry yg serius!xkisah la kau kenal aku sgt ke x .. tp aku rase yg paling taw perangai aku mcm mane kategori kwn2 ialah budak ni  ...





oh ye..ade jugak kwn2 aku yang taw perangai aku cmne..tp yg paling nye ialah gadis di atas..

...sambung semula entry yg emo td..utk makluman semua,,saya jenis tidak amek taw hal orang!!tidak pedulikan sgt orang2 lain!!tidak bertanya kpd sesorg:kau ade masalah ke? melainkan orang itu bercerita..tp klw MNR lain kes ek....oleh itu..sekiranya anda mempunyai masalah,,sila tidak emo dgn saya..saya tidak minta anda bercerita..

ps:actually...aku ni x mungkin se emo ni bile orang emo ngn aku...tp..sbb kekerasan hati ni n sbb aku mmg da sedia ade sakit jiwa ngn 'beliau' ,, so begini lah jadinya..oh ye..saya ok je..jgn takut kawan dgn saya..saya tak makan orang..MNR..jgn takut bercinta dgn saya...saya tak makan kamu juge...

thanks kpd seorg kwn ku .. actually shbt ku yg sudi dgr aku membebel...u know who u are dear...dan pesanan kpd 'beliau' : jgn bagi aku naik angin lagi..wat hal masing2 n jgn terlalu sibuk cari salah aku...aku da kesian kat blog aku ni jd mangse aku melepaskan geram...




jangan sampai aku jadi mcm ni!!!gggrrrr.....
mungkin pembawakan hormon..

No comments:

Post a Comment