SeCrET

tell me what you want to hear
something that'll like those ears
sick of all the act sincere
so i'm gonna give all my secrets away

Tuesday, October 5, 2010

mood : masih lagi berblog ...

yabedibedu................................
mood berblog diteruskan....

nak story mory cket...pernah x korg rse slalu sgt tido?iye?nmpaknye penyakit korang da merebak kat aku,...aish...xtaw la nape...bile bangun tido,,rase pening kpale ...so..ape nak buat??tido ar semule...sampai sudah x abes gitu,..ish3..ape da anak dare ni...kalau nak kate rajin mentelaah buku2..x jugak...sel otak kanak2 berhubung apabila mereka tidur...iye...itu lah prinsip yg aku amalkan sebenarnye..tp aku pown xpasti sel otak aku berhubung ke atau mati ! 

selamat ber 5 hb utk MNR ..da 26 bulan...xmaw komen lebey2...

minggu depan ialah minggu c++ ... cop.. bkn minggu depan..tp 2 minggu lagi..ade lab test la...ade kuiz la.. utk cik asmara ku syg..hrp2 senang la solan nnt ek...

aini...apsal ko kurus sgt?? ok fine... I HATE IT ... aku da makan taw x?aku da makan...aku da makan...klw x caye bley tanye si roommate aku...dlm kotak penoh stok wey...da 4 kotak soya aku abes...aku jrg sgt x dinner skrg...pg2 mesti makan!! oatcrunch da peket besar ke2...lexus da peket besar ke2 jugak...aku da jadi peminat setia pau kaya di easy corner....n aku da x jd sekaya dulu...huahuahua...thanks to my superb dad yg bg dwet blnje lbey supaya aku gemokkan badan...susah nye nk jd gemok...mmg keturunan aku cmni...mkn byk tp bdn ssah nk naik...SILA DERMA LEMAK ANDA KPD SAYA!,,,,

thanks to my sis WAN AINI AFIZAN and her hubby  yg ber blog walking...





 i lap u along..mmmmuuuuaaahhh...1 je gmbr...skrg anda berdua sudah boleh out utk makan...harap maaf terpakse menunggu lame sblom gambar anda keluar...hahahha    

2 comments:

  1. sel knk2 bhbng tym tdo...mslhnye aini knk2 kewww......????da jd bni org da pn..

    ReplyDelete
  2. aish...masih...*tiru djah...

    ReplyDelete